dimanche 3 novembre 2019

Menus à la semaine



J'essaie le plus possible de préparer mes repas à la semaine.
Le dimanche après-midi, je consacre 2h à cuisiner pour gagner du temps le soir en rentrant du travail.
Des plats qui se conservent plusieurs jours au frigo ou que je peux congeler.
Lentilles et rouelle de porc
Gratin de potiron façon dauphinois
Ratatouille au potiron
Soupe de légumes
Couscous
Tarte aux pommes à la crème d'amandes.
Les recettes sont sur mon blog, hormis celle des lentilles et de la ratatouille. En cours de rédaction.

#menusalasemaine #repas #organisersesmenus

10 commentaires:

  1. This post was awesome. Very informative and helpful for us.

    RépondreSupprimer
  2. This information is really amazing, thanks for sharing. Looking for more post from you.

    RépondreSupprimer
  3. This website and I conceive this internet site is really informative ! Keep on putting up!

    RépondreSupprimer

  4. Hello Dear, are you really visiting this web site regularly, if so after that you will definitely obtain pleasant experience

    RépondreSupprimer

  5. It is very well written, and your points are well-expressed.

    RépondreSupprimer
  6. Thanks for sharing this brilliant article it was a very useful and helpful article.

    RépondreSupprimer
  7. Your post is very interesting to me. Reading was so much fun.

    RépondreSupprimer
  8. I highly recommend everyone to read this.

    RépondreSupprimer
  9. Everyone an extremely breathtaking chance to read from this blog.

    RépondreSupprimer